andrew muzychuk

Leadership, family, theology and world events

BLOGS IN UKRAINIAN

 

 

Ukraine Jesus Fish 3D Auto EmblemЯк християни можуть допомогти під час Російсько – Українського конфлікту.

Виглядає так, що часто у нашій реакції відсутня мета. Конфлікт між Україною і Росією змушує нас або витрачати надто багато часу на читання новин і розміщення наших позицій в соціальних мережах, або що ще гірше, змушує нас бути байдужим. Байдужість не робить нас більш більш духовним. Досить легко ігнорувати конфлікт, коли це відбувається з людьми, яких ми особисто не знаємо і коли це не впливає на наше повсякденне життя. Тим не менш, одина з найвідоміших Біблійних історій про милосердного самарянина, звинувачує людей які не допомагають. Ті люди вчинили гріх байдужості. Так що, нічого не робити, не відповідь. Ось список речей, які я вважаю ми повинні робити.

 

Mолитва

Я знаю, це часто звучить як кліше. Але реальність така, що ескалація або де-ескалації конфлікту, наскільки ми знаємо, залежить від однієї людини або невеликої групи. Загальна згода серед різних експертів у тому, що мало що можна зробити щоб змінити думку російського президента. Це сувора реальність, у тому випадку якщо ми не віримо у Всемогутнього Бога, який сміється над цим твердженням; Бога, який може змінити чиїсь наміри безпосередньо або за допомогою обставин. Звичайно, хотілось щоб помолитися один раз і все змінилось. Тим не менше, Біблія вчить нас бути старанним в наших молитвах.

 

 Гуманітарна допомога

Я бачу дві групи, якім нам потрібнo допомогти. Перше, це населення в цілому, які безпосередньо постраждали від конфлікту. Крім того, є брати і сестри у Христі, які втратили свої церковні будівлі та особисті речі. Я радий бачити багато людей в Україні, деяких я знаюvособисто, та багатьох я ніколи не зустрічав, витрачають свій час і ресурси, щоб допомогти іншим. Але правда в тому, що всi в Україні економічно постраждали внаслідок конфлікту. Таким чином, я боюся, що скоро допомога місцевих волонтерів буде зменшуватись. З іншого боку, ми, що живємо за кордоном, в своїй більшості в доброму фінансовому стані.

 

 

 Проповідувати Євангеліє або підтримувати місіонерів в зоні конфлікту.

Це може звучати неправильно: але, як правило, у важкі часи люди більш сприйнятливі до Євангелія. Це історична правда видна у різнi часи і в різних країнах. Під час цього жахливого часу, церква в Україні має великі можливості, щоб привести людей до Христа. І ми повинні допомогти цій місії.

 

Деякі можуть не погодитися, кажучи: “Подивіться, скільки люди моляться Богу і просять про допомогу; люди в Україні вже звернулися до Бога “. Я згідний, що більше людей шукають Бога, ніж будь-коли раніше. Та Біблія ясно показує, що такі “шукачі” повинні зустріти “проповідникa”, того хто пояснить їм Євангеліє. Пам’ятаєте історію сотника, на ймення Корнилій і історію з ефіопським євнухом? Хоча обидва були релігійними і шукали Бога, Та Бог повинен був використати людей (читай “євангеліста”, “проповідника”), щоб пояснити їм Євангеліє. Якщо такий “проповідник” не існує, тоді часто “шукач” залишиться у своєму релігійному завзятті, але без правильного розуміння Вістки Спасіння і часто і Божих намірів.

 

 Практичні кроки:

Відкладаймо, хоча б 0,5% від вашого доходу протягом наступних 3-5 років.

Участь у відправленні гуманітарної допомоги церквам або людям, які вже беруть участь у проповіді Євангелія в Україні.

Спонсорування місцевих місіонерів.

Mісіонерські поїздки в Україну.

 

Я вважаю, що ці складні часи також є великою можливістю для Євангелія. Я не знаю, як довго це вікно можливостей буде відкрите. Це може тривати довший час, а можливо, тільки пару років. Тому час підганяє.

Читайте також:

 Gospel, politics and social issueЩо Виявив Українсько – Російский Конфлікт в Слов’янській Церковній Громаді?

Це блог не про геополітику, політику, Путіна, українців чи росіяни в цілому, а про питання, які стали очевидні і які необхідно відповісти і подолати.

Я коливався протягом тривалого часу, щоб написати цей блог тому що добре відомі недавні події в Україні і в Росії дуже особисті для усіх слов’ян, і всі вже визначились зі своєю позицею. Так що факти й аргументи більше не чуються. Мені здавалося, що час допоможе охолодити емоції, і ми зможемо побачити речі ясніше. Але пізніше я зрозумів, що ці події тільки виявили речі, які були в наших громадах протягом багатьох років; але ми не бачили, або не вважали за потрібне це обговорювати. Те, що я хочу обговорити, як мені здається, не було викликане недавніми подіями, воно просто стало більш очевидним через кризу. І рано чи пізно, ми повинні мати чесний діалог і знайти відповіді.

1 . Не з цього світу?

Майже з самого початку “Майдану” ( протести проти корумпованої влади Януковича), християни в колишньому Радянському Союзі та іммігранти в Америці мали протилежні погляди і по- різному реагували. Можливо були деякі християни, які підтримували насильство, але я особисто таких не знаю. Схоже, дискусія в основному точилася навколо питання щодо того чи повинні християни приймати участь у мирних акціях протесту проти корупції, чи ми повинні просто проповідувати Царство Небесне і бути байдужим до того, що відбувається в нашому суспільстві. Остання позиція, була популярною серед частини християн. Я вже обговорював це в блозі ” Євангеліє , політичні та соціальні проблеми”;  Євангелія це єдине, що змінюється людське серце, і це має бути пріоритетом. Але Біблія не вчить нас бути байдужим до питань і проблем в нашому суспільстві. І такі питання як корупція, рабство, злочиність, аборти не є політикою ,а це питання моралі, і християни не повинні бути байдужими.

Іоанн Хреститель не був убитий за проповідь про Месію, але за висловлювання проти аморальності царя. В історії багато християн були вбиті або були в небезпеці не тільки через проповідь про Царство Небесне, але й за виступи проти рабства, торгівлі людьми, наркокартелів, вбивствах індіанців, геноцид, корумпованих політиків,тощо Також багато реформ відбулося завдяки їхній активній ролі. І це є наша спадщина.

Багато церков в Америці включають слово “громадська” в назву церкви, щоб нагадати ще раз що ми – християни, піклуємось про людей навколо нас, і ми задіянні. З іншого боку, світські противникі просувають ідею, що церква не сприяла реформам і підтримувала “сильних світу цього” ​​активно або пасивно розповідаючи знедоленим і бідним не добиватись змін, а думати тільки про небо. Це твердження не є історичною правдою, але може нею стати, якщо ми будемо приймати позицію «неучасті “.

Я не кажу про підтримку партій і політиків, але про те , щоб заявляти про свою позицію щодо різних питань, будь то аборти чи корупція.

 

2 . Чи довіряю я моєму брату ?

Це було звичайною практикою серед християн за часів Радянського Союзу режиму довіряти своєму брату і сестрі і сприймати комуністичну інтерпретацію подій як абсолютно брехливу. Я помітив, що це дуже змінилось. Є дуже багато прикладів, коли свідчення наших братів з епіцентру подій повністю відкидались, якщо вони не збігається з урядовою пропагандою. Я не кажу, що свідчення наших братів і сестер завжди точні або не можуть бути упередженим. Але мене турбує проблема повної недовіри до братів, етнічність яких відрізняється від вашої.

3 . Відбілювання комунізму

Тривожна тенденція, що я помітив це порівнювати  “консервативні цінності”  радянського режиму і лібералізм Заходу. Дозвольте мені сказати, що консервативнi , “майже християнскі” цінності (як деякі говорять) Радянського Союзу, це є міф. Часто ми формуємо таку картинку зі згадок про “вулицю” де ми, чи наші батьки жили або з чорно -білих фільмів нашого дитинства. Але загальна картина жахлива: пияцтво і сімейні зради були широко поширені. У 1980их роках кількість розлучень і абортів була найвищою у світі. До речі, в 1920 році, Радянський Союз був першою країною в світі, яка дозволила робити аборти за будь-яких обставин. Це була звичайна практика, щоб завести коханця навіть серед простих людей.

Але навіть якщо, припустимо комуністичний режим і дійсно пропагандував «консервативні цінності » то це всеодно нічого не змінює. Ми не можемо забувати, що цей режим убив мільйони наших братів. Було підраховано, що 12-20 мільйонів ” релігійних ” людей, в основному християн були вбиті під час радянського режиму. Для мене, відбілювання комунізму теж саме що і відбілювання нацизму; адже він також мав багато “консервативних цінностей.”

4 . Руський шовінізм

Багато було дебатів про український націоналізм. Але ми проігнорувати зростання російського націоналізму, і часто навіть прояви шовінізму. Часто ті хто називає себе братами образливо жартує про молдаван , естонців а останнім часом і про українців, а слово хохол стало чи не найпристойніше в порівнянні з новими іменами. І це все якось поєднується з вірою у спеціальну Божу місію для Росії і росіян.

Але врешті-решт , ми повинні усвідомлювати , що немає ніякого виправдання для будь-якого типу шовінізму, чи це російський, український або американський або ще якийсь. Немає нічого поганого в любові і молитви за людей вашої країни, але справжня любов до своєї національності не викликає ненависті або насмішку до інших національностей.

Я думаю, що причина, чому ці питання стають очевидними, тому що прийшов час, щоб чесно з’ясувати як і куди церква буде рухатися. Чи ми будемо частиною помісної громади, щоб досягати людей, які там живуть? Чи хочемо ми жити в минулому, в романтичній ілюзії комунізмy і завжди порівнюючи його з «ліберальною західною реальностю” або зрозуміти , що обидві вони не є відповіддю ? Чи хочемо ми продовжувати говорити про націоналізм нашого брата і відмовлятись усвідомити що у нас таж сама хвороба, якщо не гірша ? Я вірю у майбутнє у слов’янських церков. Але вони повинні подолати ці проблеми.

Читайте також:

 

Євангеліє, Політика і Cоціальні Проблеми.

Або, як залишатися актуальним, але не бути заручниками політичної філософії рішень проблем?

Останні події в Україні ще раз нагадали мені про сумну реальність: коли нові соціальні проблемі зявляються в нашому суспільстві або лунають на вечірніх новинах, ми, християни, часто  або буваємо апатичними або стаємо заручниками політичної філософії вирішень проблем.

Я не впевнений , що саме робить  християн  апатичними, коли реальна соціальна проблема занадто очевидна, щоб ігноруватись. Такі проблеми, як ксенофобія, рабствo, расизм, насильство в сім’ї , корупція в уряді і бідність є дуже великими і дуже очевидними, щоб не бачити; і все ж багато християн і служителів роблять вигляд, що цього нема  в новинах або на “нашій вулиці”. “Слон в кімнаті”, але ніхто не може визнати цього.

Проте, навіть якщо хтось і пропонує рішення, ці рішення часто занадто  “духовні”.  Тобто такі що не містить фізичного аспекту. “Давайте молитися за …”, ви можете вставити будь що: голод, євреї в таборі смерті , корумпованний уряд і т.д., і це коли ми в змозі робити фізичні дії також. Чоловік на дорозі в Єрихон потребував фізичної допомоги, а не просто молитви, та на жаль священик і Левит були занадто духовними щоб виконувати соціальну роботу.

Яків 2:14-17 попереджає про підроблену духовность: “14 Яка користь , брати мої, коли хто говорить , що має віру , а у нього немає діл? Чи може спасти його віра ? 15 Коли ж брат чи сестра будуть нагі, і потребує щоденної їжі , 16 а з вас хто , скаже їм : ” Ідіть з миром, грійтесь та їжте ” , та ви не даєте їм те , що необхідно для їх тіла , що користі ? 17 Так віра , якщо вона не має справ , мертва, будучи сама по собі “.

Годування голодних або допомога бідним не є соціальною Євангелією , це і є Євангеліє. Так само як, пeрeховуючи єврея під час Голокосту, піднімаючи свій голос проти корумпованого уряду чи соціальної несправедливості.

Тим не менш, це далеко не є повне Євангеліє. Ісус зціляв хворих, годував голодних, і допомагав жінці в несправедливому суді. Він не ігнорував їх фізичні або фізіологічні потреби сьогоднішнього дня, але Він піклувався про їхні духовні потреби теж. Існує велика помилка серед інтелектуалів, простих людей і деяких християн, коли вони вважають, що змінивши обставини ти змінеш людей. У західному світі одна ідея зберігається протягом тривалого часу, незважаючи на всі свідчення своєї утопічності. Інтелектуали вважають, що люди у своїй природі добрі, але те, що роблять їх поганими є соціальна несправедливість, бідність і неуцтво. Так протягом десятиліть там були спрямованні ​​великі зусилля в галузі освіти, соціального забезпечення, права, а також поліпшення управління. Я не можу сказати, що немає ніяких результатів у державах, але у людях.., люди однакові. Вони не стали кращими, а можливо і гіршими, ніж ті що жили 50 або 100 років тому.

Минуле століття, століття освіти, століття поліпшення умов життя бачило не менше а напевно і навіть більше жорстокості і смерті, ніж будь-як інше. Чому ?

“Серце людини є найбільш брехливе понад усе, і вкрай зіпсоване. Хто насправді знає , як це погано? ” Єремія 17:9

Але вчення про зіпсованність наших сердець не може бути популярним, чи не так? Ні, ми воліємо вірити, що ми хороші, і зовнішні чинники винні у наших діях. Якби ми тільки могли впоратися з бідністю, змінити інших людей, або уряд, стати більш освіченими (читай просвітитись). Люди шокуються і дивуються  що ця ідея не працює, але все ж не хочуть визнати очевидне: проблема в зіпсованій людській природі. До речі слово корупція на латині означає зіпсованість, розтління. Корумпованна влада це просто люди з корумпованими сердцями які опинились на посаді.

Я вважаю, що ми повинні зробити все можливе, щоб змінити систему, забезпечити фізичні потреби для тих, хто її потребує сьогодні, але якщо це все що ми робимо,то ми вже програли. І ми, і інші люди найближчим часом будемо розчаровані. Пам’ятаємо Помаранчеву революцію в Україні? Деякі люди мали великі очікування, інші вважають це за Західна змову. Потім перші були розчарованні, коли друга група насолоджувалася провалом “помаранчевих”. Але, я думаю, що обидва упустили важливий момент. Так, є краща політична система і є гірша, є кращий президент і є …  колишній бандит, але без зміни серця, ще кращий уряд не вирішить проблеми нашої корумпованої людської природи. Якщо ми покладаємо наші надії на Європу, на новий уряді, і т.д. , але не на Бога, ми будемо розчаровані знову і знову. Цього не досить, щоб звільнити народ від корумпованного уряду, кінцевою метою є звільнення людей від їх власних корумпованих сердець.

Мене турбують деякі аспекти “богослов’я Майданy”: “Бог говорить через народ”, ” Бог на нашому боці і проти них “. Справді ? Це як прості люди не дають хабарі, не зраджують своїх дружин, що не крадуть з роботи? Тільки тому, що “вони ” гірші, це не робить ” нас ” святими чи Божими пророками. Бог піклується про несправедливість, але Він хоче змінити серця тих, хто перебуває на Євромайдані ще більше.

Я молюся, щоб Україна отримала  кращого президента, кращий уряд, кращy поліцію, але я думаю , що це небезпечно обміняти Повне Євангеліє на соціальне Євангелія. Повне Євангелія дійсно включає соціальну частину, але не обмежується цим. Вонo також говорить про першочергову потребу людини: Ісуса Який є Спасителем. Того, хто змінює серце людини, і через людей з чистим серцем прийде зміна в системy, уряд, і все остальне.

 

Читайте також:

 

 

nationalismЧи може християнин бути націоналістом?

Щоб відповісти на це питання, ми слершу повинні домовитися на спільному визначенню, так як цей термін, як і багато інших виразів, має різне значення для різних людей. Незважаючи на те, що це слово означає для Східно-Європейців ми повинні розглянути як цей термін використовується в західній культурі.

Визначення націоналізм:

1. Відданість інтересам і культурі свого народу.
2. Переконання, що держава виграє діючи самостійно, а не колективно, націючись, на національні, а не міжнародні цілі.
3. Прагнення до національної незалежності в країні яка є під іноземним пануванням.
American Heritage Dictionary (4 вид.)

Ідеологія заснована на передумові, що лояльність індивіда і відданість нації-держави перевершують інші індивідуальні та групові інтереси.
Енциклопедія Britannica © 2002

Термін “націоналізм” зазвичай вживається для позначення двох явищ: (1) ставлення, що члени нації мають, коли вони піклуються про їхню національну приналежностьі і (2) дії, що члени нації роблять з метою досягнення ( або збереження) самовизначення. Стенфорд філософська енциклопедія

Історичний погляд

Таким чином, визначення цього явища, є позитивним або принаймні нейтральним. Однак, коли ви почнете читати або слухати західних ЗМІ, термін націоналізму зазвичай коливається від нейтрального до негативного. Це є велитенська зміна в порівняні як європейці й американці ставились до цього колись. У принципі, більшість західних країн і США були побудовані на почутті національної ідентичності. Націоналізм, кілька сотень років тому, почав бути самоідентифікацею з народом чи країною. І це був перехід від ідентифікації з місцевими паном , містом, штатом або колонією. На початку американської історії, ніхто не називав себе американцем, але – Вірджинцем, Пенсільванцем та ін. На протязі столітть націоналізм був рушійною силою в зародженні нових країн. Проте західні країни почали розглядати це явище як негативне, коли їхні колонії розпочали процес самоідентифікації і, як наслідок- заклики до незалежності.

Тим не менше, я вважаю, що саме фашизм був одним з основних факторів, які змінили погляди на націоналізм, на Заході. Врешті-решт, фашизм і був крайньою формою націоналізму.
Але яка є альтернатива націоналізму у світі? Інтернаціоналізм і глобалізм! Обидва є певною мірою поганими і дуже критикованими і, що ще більш тривожно, ці “друзі”, можливо, готують світ для антихриста.

Щоденні реалії

Я думаю, що більш важливим є питання: що значить бути націоналістом для вас, а не визначення цього слова. Чи це є лише проста культурна ідентифікація або приналежність до певної групи? Спроба зберегти мову і традиції? А може, це любов до народу Вашої національності? Або ще краще, намагання спасти співвічизників для Христа ?

Перші дві точки зору багато хто розглядає як нейтральні, але я хотів би сказати, що вони є позитивними ; як хтось сказав: “людина без минулого немає й майбутнього”. І врешті-решт, всі ми належимо до певної культури і групи людей. Не існує такого поняття як культурно нейтральна людина.

Я вважаю, що це буде легко погодитися зі мною, що любов до свого народу і бажання спасти їх є благородною метою. Я спеціально хочу наголосити, на любові до людей і бажання спасти їх (людей) для Христа. На жаль, я часто зустрічаю «націоналістів», які люблять країну і не люблять або навіть зневажають своїх співвітчизників. Таким націоналістам подобається Росія як ідея, Україна як ідея, Америка як ідея, і вони говорять багато про політику та історію забуваючи, що народ і країна це перш за все люди а не ідеї і історичні події .
Крім того, багато хто з нас знають людей, які намагаються нав’язати свою мову і культуру. Це є досить парадоксально, але досить часто вони самі мають обмежені знання мови і їхні діти говорять англійською. Ну це ж просто легше виправляти когось а ніж себе навчати.

Але існує ще більш тривожна позиція. Іншою крайньою формою націоналізму є шовінізм. Часто це помилково розгядається як патріотизм і його прояви можна знайти і в християнській громаді. Це є віра або почуття, що ваша країна краща, ніж інші. Або що твоя нація є особливою, і має спеціальну місію від Всевишнього. Згідно Біблії я знаю тільки одину особливу націю: Ізраїль. Всі остальні є поганами (язичниками). Будь-яка країна, включаючи Ізраїль, має свої злети і падіння, своїх героїв і лиходіїв, славу і приниження. Я відчуваю, що ті хто наголощує що він належить до певної особливої нації просто мають низьку самооцінку. Я не повинен належати до “сьогоднішної супер нації”, щоб мати почуття гідності. Ймовірно, ми всі бачили наклейку на бампері або банер в Інтернеті “Я пишаюся тим, що я є американець”або інша нація. Так ось, добре пишатися, в тому сенсі, що не соромитися, але якщо ви пишаєтеся тому що ви думаєте, що інші країни (люди) менш цінні, то у вас неправильна теологія. І до речі, відкрийте книгу історії і перевірте ось що: що трапилося з усіма великими, сильними і гордими народами?

Я стикаюсь з людьми які критикують мене, за те що я пищаюсь своєю націоналністю, вчу своїх дітей нашої мови, історії та звичаїв тому-що на їхню думку це є націоналізм . Але в той же час ці ж люди говорять призливо про інших Східно- Європейців, Азіатів, Африканців, вихідців з Латинської Америки і навіть американців. А як це назвати? Правельно, шовінізм! І як стосовно того, що Бог любить усіх одинаково, і Христос помер за китайців, мексиканців, і ефіопів. Це щось значить для нас, чи це просто релігійне базікання?

Приклад з Біблії

Найкращим прикладом є Савл або Павло. Савл був націоналістом. І важливо підмітити, що більшість євреїв того часу були вкрай націоналістичні. Як він сказав сам про себе: “Ізраїльтяни? Так я “і” Я єврей “. Пам’ятаймо що для єврея, навіть слово язичник і самаритян були погані, зневажливі слова. Але Бог вибрав його, принести Євангеліє поганам (язичникам), і дав йому один з найбільших відкритів про те, що церква з євреїв і язичників є одним тілом, а Христос є його головою. Він змінив своє єврєйске ім’я Савл або Саул (означає “молитися за”) на грецьке Павло (що означає маленький) і провів велику частину свого життя серед язичників. Я хотів би сказати, що Павло був хороший націоналіст- любив свій народ і ладен був зробити все для його порятунку: “Бо я бажав би сам бути відлученим, відділеним від Христа заради моїх братів, моїх родичів за тілом , які ізраїльтяни …” Римлян 9:3. Тим не менш, він любив і служив іншим народам.

На відміну від Павла багато фарисеїв і ревнителів зневажали і ненавиділи інші народи, але навряд чи коли-небудь любили своїх співвітчизників. На жаль, таким же чином, багато націоналістів і шовіністів зневажають інші народи, але й рідко люблять і свій народ. Легко привити зневагу і ненависть, це щоб навчити любити людей потрібне зусилля.

Висновок

Це добре, щоб бути націоналістом, як Павло: любов до співвітчизників, а не ідеї, але в той же час любити людей і інших національностей. Не величайтись і не зневажати людей з інших країн. І ще одне, зберігати свою національну культуру, але усвідомлювати верховенство християнської культури і національності Божого царства. Моя етнічна приналежність не є об’єктом сорому або хизування, але вона є обов’язком і привілеєм любити, молитися і вести мої співвітчизники до Ісуса. І це зобов’язання не обмежує мене робити те ж саме  для інших націй.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow andrew muzychuk on WordPress.com
%d bloggers like this: